מונטג: "בלוך מקבלת תמיכה ממפלגות מבלי להבטיח להם כלום"

    עמית דניאל 5 Comment on מונטג: "בלוך מקבלת תמיכה ממפלגות מבלי להבטיח להם כלום"

    יו"ר ועדת תכנון ובניה בבית שמש, משה מונטג, שובר שתיקה בריאיון נרחב לבצלאל קאהן: "יש בבית שמש מי שרוצים עיר ללא חרדים. בלוך מקבלת תמיכה ממפלגות ללא שום התחייבות – העיקר ללא חרדים" • על הצבת אבוטבול בראש הרשימה: "עניין של אחריות"

    מונטג ואבוטבול
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר מועצת בית שמש, משה מונטג, שובר שתיקה. בריאיון שהעניק היום (ריביע) למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן, אמר התייחס מונטג לתנודות הפוליטיות בעיר בית שמש ולמצב הפוליטי של מפלגתו.

    "המועמדות של עליזה בלוך היא נגד הציבור החרדי", סבור מונטג, "אנחנו חוזרים למהדורה של הבחירות הקודמות. היא מקבלת תמיכה מהמפלגות הציוניות בלי להבטיח להם כלום. זה אומר שהם רוצים עיר ללא חרדים".

    לדבריו, "בית שמש נכנסה לרגיעה. כולם הבינו שיש רוב חרדי שיודע לשרת את הציבור הכללי בצורה מצויינת. וזכותה גם להתמודד. התקווה שנותנים לחילונים שכאילו ואפשר להדיר את רגלי הציבור החרדי, מסוכן. אסור להיכנס לשאננות. החזרנו את העיר להרמוניה, עם תנופת פיתוח אדירה של השלטון החרדי ולא סיימנו".

    עוד אמר מונטג: "בהוראת גדולי ישראל, בית שמש חרתה על דגלה בניית עשרות אלפי דירות. כל קדנציה נבנית כאן עיר חדשה ויש בעיות בבירוקרטיה. העירייה בונה ויודעת כיצד להתמודד עם תשתיות. נהפוך את העיר לאחת מהגדולות בישראל, עם תעסוקה מפותחת".

    על הצבתו של ראש העיר המכהן משה אבוטבול בראש רשימת דגל התורה בבית שמש, אמר מונטג: "אבוטבול לא הבטיח לנו שום דבר בתמורה להצבתו בראש הרשימה. זה מוכיח את אחריות הנציגים החרדים ואת האחדות. היתה סכנה אמיתית למועמדות שלו. אחדות בין המפלגות עלולה להביא לשאננות, אבל הציבור רוצה אחדות".

    האזינו:



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      בלה בלה בלה. מונטג סתם משניא פה את עצמו על בוחריו. גם לבלוך יש חרדים ברשימה, וכל הזמן מדברת על ניהול העיר ולא על חרדים מול ציונים ושום דבר כזה. זה סתם דרך – לא מקורית – כדי לנסות להטות את הכף בטיעון לא רלוונטי

    2. 4

      היא מקבלת תמיכה בלי להבטיח כלום כי הם רוצים עיר טובה יותר. אולי הבעיה היא אצלכם, תלמדו לנהל עיר כמו שצריך ואז תתלוננו על המתחרים. לא תקבלו את הקול שלי!

    3. 3

      איך אפשר לתמוך בר"ע העיר חילוני מול מועמד חרדי שהסיכויים מירבים, היחיד שידאג לחרדים זה יהיה ללא ספק אבוטבול,
      אין שום רב שהתיר להצביע בלוך, חרדי זה מי ששומע לרבנים הנציגה של בלוך הקוראת לעצמה חרדית, היא פורקת העול וכופרת בשמעיעה לדעת תורה, וללא בושה מעיזה בת להתמודד בשימה ולפרוץ גדר,
      ועוד לתמוך בבלוך כנגד מועמד החרדים ושל החרדים,,,
      ודי למבין
      ואין צורך להאריך בעונש שכתוב על פורץ גדר, ארבע מילים אך כל מבהילות,, הפורץ גדר וכו',

    4. 2

      לתושב המודאג, ננהל עיר בדיוק כמו שאנחנו חושבים וגם ציונים נבקש ממישהו אחר. תחזיק חזק חזק בקול שלך כדי שזה לא ילך לפח כמו בבחירות הקודמות

    5. 1

      לתושב המודאג
      מבחינתנו יש לנו את העיר הטובה ביותר ונמשיך לנהל אותה בדיוק כפי שאנחנו חושבים , לא נראה לי שאנחנו מחכים לציונים שלכם.
      בכל מקרה תחזיק אצלך חזק חזק את הקול שלך כדי שזה לא ילך לפח כמו בבחירות הקודמות